Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welkom op het forum van Winxipedia! Hier kan je kletsen over Winx Club, over Winxipedia, fanart laten zien en meer! Wordt dus snel lid van ons forum!

3 plaatsers

Moppentopic

Flavie
    Flavie
    Superlid
    Superlid

Aantal berichten : 1176
    Registratiedatum : 17-07-10
    Leeftijd : 26

Moppentopic Empty Moppentopic

Bericht  Flavie ma aug 09, 2010 7:06 pm

Chatta ziet in een winkel in Magix een thermosfles staan. Ze vraagt aan de bediende: "Wat is dat?"
    "Wel", zegt de bediende, "dat is een thermosfles, alles wat je er koud instopt, blijft koud en alles wat je er warm instopt, blijft warm." "Ik neem er een!", zegt Chatta.

De volgende dag neemt Chatta de thermosfles mee naar Alfea. "Wat is dat?", vraagt Flora. Chatta legt uit dat het een thermosfles is en dat alles wat er warm ingaat, warm blijft en alles wat er koud ingaat, koud blijft.

Vraagt Flora: "En wat heb je er nu inzitten?" Zegt Chatta: "2 koppen koffie en een ijsje!"

Very Happy

Laatst aangepast door Flavie op do aug 12, 2010 2:42 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Flavie
    Flavie
    Superlid
    Superlid

Moppentopic Empty Re: Moppentopic

Bericht  Flavie di aug 10, 2010 5:54 pm

Er ligt een dood schaduwmonster voor Wolkentoren met naast hem een pakketje.
    Als het pakketje open was geweest dan was het schaduwmonster niet dood gegaan,
    maar omdat het pakketje nog dicht is is het schaduwmonster dus gestorven.
    Rara, wat zit er in het pakketje?

een parachute
    Frederique
    Frederique
    Moderator
    Moderator

Aantal berichten : 727
    Registratiedatum : 15-07-10
    Leeftijd : 31

Bericht  Frederique di aug 10, 2010 11:03 pm

Flavie schreef:Chatta ziet in een winkel in Magix een thermosfles staan. Ze vraagt aan de bediende: "Wat is dat?"
    "Wel", zegt de bediende, "dat is een thermosfles, alles wat je er koud instopt, blijft koud en alles wat je er warm instopt, blijft warm." "Ik neem er een!", zegt Alberto.

De volgende dag neemt Chatta de thermosfles mee naar Alfea. "Wat is dat?", vraagt Flora. Alberto legt uit dat het een thermosfles is en dat alles wat er warm ingaat, warm blijft en alles wat er koud ingaat, koud blijft.

Vraagt Flora: "En wat heb je er nu inzitten?" Zegt Chatta: "2 koppen koffie en een ijsje!"

Very Happy

Misschien de volgende keer als je knipt en plakt alle Alberto's in Chatta's veranderen?
    Flavie
    Flavie
    Superlid
    Superlid

Bericht  Flavie do aug 12, 2010 2:44 pm

Frederique schreef:
    Flavie schreef:Chatta ziet in een winkel in Magix een thermosfles staan. Ze vraagt aan de bediende: "Wat is dat?"
    "Wel", zegt de bediende, "dat is een thermosfles, alles wat je er koud instopt, blijft koud en alles wat je er warm instopt, blijft warm." "Ik neem er een!", zegt Alberto.

De volgende dag neemt Chatta de thermosfles mee naar Alfea. "Wat is dat?", vraagt Flora. Alberto legt uit dat het een thermosfles is en dat alles wat er warm ingaat, warm blijft en alles wat er koud ingaat, koud blijft.

Very Happy

Misschien de volgende keer als je knipt en plakt alle Alberto's in Chatta's veranderen?
    is aangepast

Nog een mop
    Paula en Jan (inwoners van Gardenia) zitten beide in een gekkenhuis. Op een dag willen ze samen eventjes buiten van het zonnetje genieten, Jan springt in de vijver met kleren enal, Paula springt erachter , Resultaat? Kletsnat

Directeur gekkenhuis : Paula, ik heb goed en slecht nieuws. Het goede nieuws is dat JIJ genezen bent en dat jij het gekkenhuis mag verlaten.Het slechte nieuws is dat Jan zich heeft opgehangen en nu helaas overleden is.

Paula : Maarnee meneer de Directeur ik heb Jan daar gehangen zo kon hij goed drogen.
    Flavie
    Flavie
    Superlid
    Superlid

Bericht  Flavie vr aug 13, 2010 11:45 am

Er was eens een vrouw, die werkelijk stapelgek was op bruine bonen. Het was het liefste wat ze at, maar helaas, bruine bonen hebben altijd een vervelende bijwerking die bekend is.

Op een dag ontmoette ze een man en werd verliefd op hem. Toen het er op begon te lijken dat ze zouden gaan trouwen, zei ze tegen zichzelf: "Hij is zo'n zachtaardige en lieve man, hij vindt het vast vervelend als ik zo reageer na het eten van bruine bonen". Daarom bracht ze een geweldig offer. Ze besloot nooit meer bruine bonen te eten.

Een paar maanden nadat ze getrouwd waren, was ze op weg van haar werk naar huis. Omdat ze op het platte land woonden,belde ze haar man en vertelde hem dat ze naar huis moest lopen en dat het wel een uurtje kon duren. Haar man antwoordde dat ze rustig aan kon doen en dat hij een verrassing voor haar had.

Onderweg naar huis kwam ze langs het kleine restaurantje 'Gardenia Smult'. Voor het terras stond een bord: Vandaag: Bruine Bonen! Het water liep haar in de mond en het lukte haar niet om gewoon door te lopen. Omdat ze nog een paar kilometer moest lopen, bedacht ze dat ze de vervelende effecten van de bonen er wel uit gelopen zou hebben, als ze thuis zou komen. Daarom ging ze het restaurant binnen en verorberde 3 grote porties bruine bonen.

Daarna knalde ze werkelijk naar huis, maar toen ze thuis kwam, voelde ze dat ze alles weer onder controle had. Haar man stond haar opgewonden op te wachten. "Liefste, ik heb een verrassing bij het diner van vanavond!" Hij bond haar een blinddoek voor en bracht haar naar een stoel bij de eettafel. Net op het moment dat hij haar de blinddoek wilde afnemen ging de telefoon. Hij liet haar beloven om de blinddoek op te houden tot hij terug was en ging naar de zitkamer om de telefoon aan te nemen.

De bruine bonen bleken nu toch nog na te werken en de druk werd al snel ondraaglijk. Terwijl ze haar man in de andere kamer hoorde bellen, besloot ze gebruik te maken van deze kans. Ze ging op een bil zitten en liet er een ontsnappen.Het was niet alleen een verschrikkelijke harde, maar het stonk nu in de kamer naar een tractor die met een lading mest door het riool had gereden.

Op de tast pakte ze een servet en ververste de lucht door om zich heen te wapperen. Toen ging ze op haar andere bil zitten en maakte een serie van drie. De lucht in de kamer deed haar denken aan bloemkool die urenlang had staan koken. Terwijl ze met gespitste oren naar het telefoongesprek in de andere kamer luisterde, ging ze door van de ene bil op de andere, onderwijl de meest verschrikkelijke scheten producerend.

Toen ze haar man afscheid hoorde nemen van degene die hem gebeld had, wapperde ze nog enkele malen stevig met haar servet in het rond. Hierna legde ze het servet op haar schoot en legde haar handen er gevouwen boven op, met een tevreden glimlach om haar lippen. Ze zag er heel onschuldig uit toen haar man terugkwam, die zich verontschuldigde voor het feit dat het zolang geduurd had. Hij vroeg of ze niet stiekem onder de blinddoek had doorgekeken, maar ze verzekerde hem dat ze al die tijd de blinddoek voor haar ogen had laten zitten.
    Toen verwijderde haar man de blinddoek.... en....

Rond de tafel stonden 12 gasten met een glas champagne in de hand, terwijl ze riepen:
    V e r r a s s i n g ! ! ! Laughing
    Flavie
    Flavie
    Superlid
    Superlid

Bericht  Flavie za aug 14, 2010 8:03 pm

Bloom heeft een nieuwe job en komt meteen al te laat...

- Hoe komt het dat je zo laat bent?
    - Ik stond vast op de roltrap!
    Flavie
    Flavie
    Superlid
    Superlid

Bericht  Flavie zo aug 15, 2010 11:28 am

Bloom heeft voor haar verjaardag een konijn gekregen. Ze noemt hem Kiko. Ze speelt ermee buiten in de tuin. Dan komt haar schooljuf langs en die zegt:

"Lief konijn, zeg. Waar slaapt ze?"
    Bloom: "Bij mijn ouders op hun slaapkamer."
    De juf zegt dan verbaasd:
    "Stinkt dat dan niet?"
    Bloom: "Ja, dat is waar. Maar daar moet Kiko maar aan wennen."
    Flavie
    Flavie
    Superlid
    Superlid

Bericht  Flavie ma aug 16, 2010 5:44 pm

Sky en Brandon staan te plassen tegen het huis van Diaspro de Sky zegt:
    Tjee... ik zou eigenlijk ook zon grote straal wilen plassen net als die van jou..
    waar op Brandon zegt:
    Dat zou inderdaad kunnen maar dan moet je wel eerst je gulp openmaken en je onderbroek naar beneden doen...
    Flavie
    Flavie
    Superlid
    Superlid

Bericht  Flavie di aug 17, 2010 10:48 am

Riven en Timmy zitten samen te praten...

Riven: He Timmy ik heb een tatoeage van een beer..
    Timmy: waar??
    Riven: Op mijn Rechterbil... Wil je die zien?
    Timmy: Ja graag...

(Riven laat zijn billen zien..)

Timmy: Zeg Riven ik zie helemaal geen beer !!!
    Riven: Oh... dan zal hij wel in het holletje zitten.
    Flavie
    Flavie
    Superlid
    Superlid

Bericht  Flavie do aug 19, 2010 8:01 pm

Sky rijdt met zijn motor heel erg hard en wordt gearesteerd door een Agent.
    Later op het Politie-bureau zegt de Agent tegen Sky in de cel:
    Je mag van geluk spreken want hij is naar een Bruiloftsfeest.
    Sky: Dat is toch altijd leuk?
    Agent: Ja maar altijd als hij naar een feest gaat is het of.. Het was geen leuk feest en hij komt mij neerslaan uit woede of het was een leuk feest en dan neemt hij iets lekkers voor me mee...
    Sky: Waar vind de Bruiloftsfeest zich plaats?
    Agent: In Domino.. hoezo?
    Sky: Daar was ik net naar op weg...
    Agent: Zonde voor u want dan mist u het Bruiloftsfeest...
    Sky: En pijnelijk voor u want ik ben namelijk de Bruidegom!
    Flavie
    Flavie
    Superlid
    Superlid

Bericht  Flavie do aug 19, 2010 8:03 pm

Een Engelse man genaamd My'lord blijft slapen in een Gardenia. De volgende ochtend belt hij naar zijn huis, en zijn butler James neemt op:

J: Met James?
    M: Ja James, met My'lord. Zeg even tegen My'lady dat ik in een half uurtje thuis ben, ik blijf aan de telefoon.
    *James blijft 5 minuten weg, en het is doodstil op de lijn*
    J: Ja, het spijt me om u dit te zeggen meneer, maar ik betrap zojuist My'lady met de tuinman in bed!
    M: Geeft niks, James. Ga naar de wijnkelder, pak maar mijn dubbelloods-geweer, doe ermee wat je moet doen, ik blijf wel aan het telefoontoestel.
    *Weer blijft James 5 minuten weg, maar nu hoort My'lord 2 doffe knallen op de telefoonlijn*
    J: Nou My'lord. Wat moet ik nu met de lijken?
    M: Het kan mij niet bommen, James, sodemieter de lijken maar in het zwembad!
    J: Maar wat zegt u nu, My'lord? We hebben helemaal geen zwembad!
    M: Oh sorry, dan ben ik verkeerd verbonden!
    Flavie
    Flavie
    Superlid
    Superlid

Bericht  Flavie za aug 21, 2010 10:20 am

Helia en Nabu gaan naar een toneelvoorstelling kijken. Tijdens de pauze drinken ze iets en dan gaan ze plassen.

Helia: "Schoon spel, hé!"
    Nabu: "Zeg, kijk eens bij jezelf!"
    Flavie
    Flavie
    Superlid
    Superlid

Bericht  Flavie za aug 21, 2010 10:21 am

'Ze hebben mijn auto gestolen,' zegt Mike tegen een politieagent. 'Net toen ik het café uitkwam, zag ik het gebeuren.’
    ‘Hebt u gezien wie achter het stuur zat?’ vraagt de politieagent.
    'Nee, dat niet. Maar ik heb in de gauwigheid wel de nummerplaat genoteerd.’
    Flavie
    Flavie
    Superlid
    Superlid

Bericht  Flavie za aug 21, 2010 10:22 am

Politieagent: 'Als de lamp van uw fiets het niet doet, moet u afstappen, Vanessa.'
    'Dat heb ik al geprobeerd, agent, maar het helpt niet.'
    Flavie
    Flavie
    Superlid
    Superlid

Bericht  Flavie di aug 24, 2010 9:51 pm

Roxy: 'Als je raadt hoeveel drankjes ik nog heb, mag je ze alle zeven hebben.'
    Stella: 'Twaalf?'
    Flavie
    Flavie
    Superlid
    Superlid

Bericht  Flavie wo aug 25, 2010 10:00 am

Een Brandon en Stella liggen in bed te slapen, als plots de telefoon gaat. Stella, wordt wakker en neemt op. Ze luistert naar de stem aan de andere kant van de lijn en roept dan: ''Zeg hallo! Hoe moet ik dat nou weer weten, het is 40 km hiervandaan?!?!?!'' Door het geschreeuw wordt Brandon wakker. Hij vraagt: ''Schat, wat is er aan de hand? Waarom schreeuw je zo?'' Stella antwoordt: ''Ik heb hier net een of andere kerel aan de lijn die vraagt of de kust veilig is.''
    Flavie
    Flavie
    Superlid
    Superlid

Bericht  Flavie do aug 26, 2010 9:30 am

Stella zit auto te rijden op een koude winterdag. Naast haar rijdt een camion, geconducteerd door een struise, stoere, gespierde kerel. Als ze aan een rood licht zijn, doet ze haar venster open en roept naar de man :"Hallo meneer, ik ben Stella en u bent uw lading aan het verliezen". De man kijkt even naar haar maar rijdt zonder te antwoorden door. Bij een volgend rood licht zegt ze opnieuw: "Hallo meneer, ik ben Stella en u bent u lading aan het verliezen". Dit keer kijkt de man zelfs niet meer op en rijdt verder. Bij het derde rood licht wordt ze toch wat geïrriteerd, doet haar venster opnieuw open en gilt: "DAG MENEER IK BEN STELLA EN U BENT U LADING AAN HET VERLIEZEN!" De man roept heel boos: "JA DAG TRUT IK BEN HANS EN IK BEN ZOUT AAN HET STROOIEN!"
    Flavie
    Flavie
    Superlid
    Superlid

Bericht  Flavie vr aug 27, 2010 9:53 am

Ken je de mop van Bloom op het toilet?

Ik ook niet want de deur was op slot.
    Flavie
    Flavie
    Superlid
    Superlid

Bericht  Flavie za aug 28, 2010 3:18 pm

Ken je de mop van Sky gewikkeld in toiletpapier?

Ingewikkeld he
    Flavie
    Flavie
    Superlid
    Superlid

Bericht  Flavie zo aug 29, 2010 5:00 pm

Ken jij de mop van de chinees die op bezoek was in Gardenia?

Ik ook niet ik kon hem niet verstaan.
    Flavie
    Flavie
    Superlid
    Superlid

Bericht  Flavie ma aug 30, 2010 9:12 am

Een vis komt bij Flora voor een behandeling in love en pet.
    Zegt Flora:Oh ik zie het al uit de kom.
    Sandra
    Sandra
    Moderator
    Moderator

Aantal berichten : 474
    Registratiedatum : 16-07-10

Bericht  Sandra wo sep 01, 2010 8:40 pm

Hoe noem je een Fee zonder vleugels?

Een mens, want die bezit geen magie en heeft daarom ook geen vleugels.

Ps. Het antwoord is wit, als je het selcteerd is het te lezen.
    Flavie
    Flavie
    Superlid
    Superlid

Bericht  Flavie vr sep 03, 2010 7:37 pm

das een goeie hoe doe je dat wit?
    Sandra
    Sandra
    Moderator
    Moderator

Aantal berichten : 474
    Registratiedatum : 16-07-10

Bericht  Sandra vr sep 03, 2010 8:39 pm

[color=pink]Deze code maar dan met een andere kleur in plaats van pink je kan ook codes met die # ervoor gebruiken. Vergeet te kijken of je wel BBcode (zoals het hier op het forum staat) kan gerbuiken anders werkt het niet, ik heb hem even uitgezet in dit bericht.[/color]
    Flavie
    Flavie
    Superlid
    Superlid

Bericht  Flavie za sep 04, 2010 11:25 am

dank je wel

Gesponsorde inhoud