Geef hier complimenten of bakken kritiek
suggesties en andere
wees wel eerlijk zodat frederique er iets mee kan.
Welkom op het forum van Winxipedia! Hier kan je kletsen over Winx Club, over Winxipedia, fanart laten zien en meer! Wordt dus snel lid van ons forum!
ik dacht dat je geen geslijm wou.Frederique schreef:Gewèèèèèèèèèldige site, niets meer aan doen!
Nelleke schreef:I love winxipedia.
Vooral die artikelen die door een ene Nelleke geschreven zijn, zijn echt geweldig!
dat vind ik ookNelleke schreef:oke serieus:
Ik vindt winxipedia echt goed.
Vooral omdat ik me eerst doodergerde dat er bijna geen sites waren met veel informatie over winx club. En winxipedia heeft bomvol info en andere leuke dingen!
Groot gelijk.Suzanne schreef:
Kortom: geweldige site (l)
Flavie schreef:Alfea in de eerste film
De winx studeren af bij Alfea. Ze blijven er nog vouor een tijdje. Alfea wordt aangevallen door Mandragora. Het is totaal verwoest, maar met magie wordt het snel weer mooi.
-----------------------------------------------------------------------------------
Amore haar bloemen iedereen die aan hen ruikt verliefd maken. (Dit is geen zin)
-----------------------------------------------------------------------------------
Dit is het amulet van Bloom. Ze krijgt het in seizoen 2 van de schaduwkloon van professor Avalon. 'Avalon' verkrijgt het amulet door Bloom in haar verleden te laten kijken. Op het amulet staat het symbool van de Koninklijke familie van Domino en de namen van Bloom, Oritel en Mariam en Dafne.(Vetgedrukte en in komma veranderen)------------------------------------------------------------------------
Flavie schreef:Hier heb je nog 1
verdrietig om is, daarom kunnen haar tranen tijd terugkereren. De winx gaan naar de Zwarte Wilg toe in seizoen 3, aflevering 12. Faragonda is namelijn in een boom veranderd en ze hebben de tranen van de wilg nodig om dit ongedaan te maken.
Het is namelijk
hahaFrederique schreef:Van mij mag je de artikelen controleren, graag zelfs, dan hoef ik het niet te doen.
Misschien de foutjes naar mij mailen of een nieuw topic ermee openen.
Dan zal ik eens in de zoveel tijd een aantal artikelen verbeteren.
Flavie schreef:Ja dat komt uit bomen
Zeg Fray als je een spellingsmoderator nodig hebt ik sta paraat.