Ja, maar ik be benieuwd wat er na de Believix komt!
+2
Sandra
Flavie
6 plaatsers
Seizoen 5
Flavie- Superlid
- Aantal berichten : 1176
Registratiedatum : 17-07-10
Leeftijd : 26
- Bericht nummer 52
Re: Seizoen 5
ik ook
Nelleke- Moderator
- Aantal berichten : 277
Registratiedatum : 16-07-10
Leeftijd : 32
- Bericht nummer 53
Ik ook!! Ben benieuwd naar de outfits!
Sandra- Moderator
- Aantal berichten : 474
- Bericht nummer 54
Ik hoor Stella al zeggen:
''Oh, wat een mooie outfits! Oh, en onze vleugels!!''
''Oh, wat een mooie outfits! Oh, en onze vleugels!!''
Nelleke- Moderator
- Aantal berichten : 277
Leeftijd : 32
- Bericht nummer 55
Ik hoop wel dat het een beetje een 'sprookjesachtige' outfit wordt.
Believix was leuk, maar misschien iets te stoer ofzo.
Sophix vond ik dan een stuk beter.
Frederique- Moderator
- Aantal berichten : 727
Registratiedatum : 15-07-10
Leeftijd : 31
- Bericht nummer 56
Nelleke schreef:Ik hoop wel dat het een beetje een 'sprookjesachtige' outfit wordt.
Idd.
Flavie- Superlid
- Aantal berichten : 1176
Leeftijd : 26
- Bericht nummer 58
Seizoen 5 komt er aan met een jaar of twee.
Order-to-Winx- Nieuw lid
- Aantal berichten : 50
- Bericht nummer 59
Ik heb ergens wat ´roddels´ gelezen die best wel eens waar kunnen zijn.
-De Winx krijgen een nieuwe transformatie: de Fantastix. Daar is verder niets van bekend behalve dat de Winx het krijgen op een nieuwe planeet of dimensie die nog niet eerder in de serie is voorgekomen en dat Roxy het ook krijgt maar niet tegelijk met de Winx.
-Er komt geen nieuwe Winx-fee bij, maar we leren wel nieuwe karakters kennen: B.A. (geen idee wat voor afkorting, misschien v.d. nieuwe slechterik???), Phillip en Courtney.
-De elven komen vaker voor dan in de series 3&4, want ze krijgen een speciale missie: ze moeten een kristal van the black angel vinden om zo ook feeën te worden. Ze worden dan waarschijnlijk ook groter en misschien krijgen ze ook MagicWinx.
Verder moeten we afwachten. Winx Club Seizoen 5 komt waarschijnlijk in augustus 2011 in Italië op televisie.
(deze informatie is vertaald met Google Translate Italiaans-Nederlands en ik heb er zelf goede zinnen van gemaakt. Misschien heb ik dingen verkeerd geintepeteerd dan ze zijn)
-De Winx krijgen een nieuwe transformatie: de Fantastix. Daar is verder niets van bekend behalve dat de Winx het krijgen op een nieuwe planeet of dimensie die nog niet eerder in de serie is voorgekomen en dat Roxy het ook krijgt maar niet tegelijk met de Winx.
-Er komt geen nieuwe Winx-fee bij, maar we leren wel nieuwe karakters kennen: B.A. (geen idee wat voor afkorting, misschien v.d. nieuwe slechterik???), Phillip en Courtney.
-De elven komen vaker voor dan in de series 3&4, want ze krijgen een speciale missie: ze moeten een kristal van the black angel vinden om zo ook feeën te worden. Ze worden dan waarschijnlijk ook groter en misschien krijgen ze ook MagicWinx.
Verder moeten we afwachten. Winx Club Seizoen 5 komt waarschijnlijk in augustus 2011 in Italië op televisie.
(deze informatie is vertaald met Google Translate Italiaans-Nederlands en ik heb er zelf goede zinnen van gemaakt. Misschien heb ik dingen verkeerd geintepeteerd dan ze zijn)
Sandra- Moderator
- Bericht nummer 60
Ik las op wikipedia, dat mssn de vijanden van seizoen 5 en/of 6 de trix en de wizards van de zwarte cirkel worden. Ik denk dat het wel waar is.. maar welk seizoen??
Frederique- Moderator
- Aantal berichten : 727
Registratiedatum : 15-07-10
Leeftijd : 31
- Bericht nummer 61
Ik had gelezen dat er een nieuw personage komt dat Keisha heet. In de Engelse versie wordt haar stem ingesproken door Keke Palmer van True Jackson.
Sandra- Moderator
- Bericht nummer 62
Cooooool, en weet je ook of het een fee is, of iemand van alfea, of van de pixies, of een heks etc.
Order-to-Winx- Nieuw lid
- Aantal berichten : 50
- Bericht nummer 63
WOW IK KAN DIT NIET GELOVEN!!!
Op wikipedia staat dit artikel: http://nl.wikipedia.org/wiki/Winx#Seizoen_5 Er wordt gewoon heel seizoen 5 uitgelegd? Is dit echt? Of worden we gefaked? Het staat nergens anders op internet hetzelfde als daar, maar het lijkt me wel heel cool!
Op wikipedia staat dit artikel: http://nl.wikipedia.org/wiki/Winx#Seizoen_5 Er wordt gewoon heel seizoen 5 uitgelegd? Is dit echt? Of worden we gefaked? Het staat nergens anders op internet hetzelfde als daar, maar het lijkt me wel heel cool!
Sandra- Moderator
- Bericht nummer 64
Ik denk dat het niet echt is, hoe kan degene die dat heeft getypt nou weten wie Gwenn is enzo. De verhaallijn is nog niet eens bekend in Italie Ö
Sandra- Moderator
- Bericht nummer 65
Frederique schreef:Ik had gelezen dat er een nieuw personage komt dat Keisha heet. In de Engelse versie wordt haar stem ingesproken door Keke Palmer van True Jackson.
Jippie