Flavie schreef:zei hij niet dat hij het van zichzelf leerde
Ja, zoiets inderdaad..
Maar... laten we nu even on-topic blijven! ^^
Laatst aangepast door Frederique op za aug 07, 2010 12:45 am; in totaal 1 keer bewerkt
Welkom op het forum van Winxipedia! Hier kan je kletsen over Winx Club, over Winxipedia, fanart laten zien en meer! Wordt dus snel lid van ons forum!
Flavie schreef:zei hij niet dat hij het van zichzelf leerde
Flavie schreef:zijn die fotos van de winx als mermaids eigenlijk officieel
nee, het is gewoon "eau"Nelleke schreef:tiwi-kw schreef:lo betekend volgens mij in het frans water
edit: het betekend zie. weer wat geleerd
leau is toch water??
Uhmm.. Die had ik al! Ik had kracht van de Regenboog.Mylli schreef:nee, het is gewoon "eau"Nelleke schreef:tiwi-kw schreef:lo betekend volgens mij in het frans water
leau is toch water??
Ik zou de fee van de kleuren zijn en alles kan ik dan van kleur veranderen.
xtessa1 schreef:Uhmm.. Die had ik al! Ik had kracht van de Regenboog.Mylli schreef:nee, het is gewoon "eau"Nelleke schreef:tiwi-kw schreef:lo betekend volgens mij in het frans water
leau is toch water??
Ik zou de fee van de kleuren zijn en alles kan ik dan van kleur veranderen.
Mylli schreef:nee, het is gewoon "eau"Nelleke schreef:tiwi-kw schreef:lo betekend volgens mij in het frans water
leau is toch water??
Als ik een fee zou zijn zou ik iedereen zijn gedachten kunnen lezen
en zijn gedacht veranderen, als bv. bloom boos op me is dat ik ze dan blij maak ofzo.
Ik ga later een fanart van "mij" maken!
Sandra schreef:Jippie, eindelijk weer een bericht van Order-To-Winx!
Je legt het beter uit dan ik
Haha,,xtessa1 schreef:Mylli schreef:nee, het is gewoon "eau"Nelleke schreef:tiwi-kw schreef:lo betekend volgens mij in het frans water
leau is toch water??
Als ik een fee zou zijn zou ik iedereen zijn gedachten kunnen lezen
en zijn gedacht veranderen, als bv. bloom boos op me is dat ik ze dan blij maak ofzo.
Ik ga later een fanart van "mij" maken!
Ik ben benieuwd naar je fanart!