Klik hier om op het forum te stemmen in de Winx top 100!
Dit forum is bedoeld om in te kletsen en je mening te geven. Ik heb het forum opgedeeld in zeven subfora: Winxipedia, Winx Club, Wedstrijden & Spelletjes, Jouw Site, Fanart, Media & Actualiteit en Ontspanning.
(Als iemand nog een leuk idee heeft voor een subforum mag dat gezegd worden!)
In ieder Subforum kunnen alle leden topics plaatsen en reageren op topics van andere leden.
Als je lid bent van het forum kan je een eigen profiel aanmaken en vriendjes worden met andere leden.
Je kan ook avatar uploaden die dan naast je gebruikersnaam komt, bijvoorbeeld een uit het iconsarchief van Winxipedia. ^^
Als je ergens niet helemaal uit komt op het forum kan je op de pagina ´FAQ´ kijken. Hier staan een heleboel vragen met de antwoorden hierop.
Als je nog een andere vraag hebt mag je die in dit topic stellen.
Dus registreer en veel plezier in dit forum!
----------------------------------------------
Vanzelfsprekend zijn er ook wat regels in dit forum:
- niet schelden, niet discrimineren, geen 18+ taal
- heb respect voor andere leden
- praat niet constant in HOOFDLETTERS of Br3EzRtAal
- open geen topics alleen maar om reclame voor je site te maken
- plaats je topic in het juiste subforum
- denk voordat je een topic opent na over wat je in het topic wilt zetten en kijk of er niet al een topic bestaat met hetzelfde onderwerp
- ga niet te veel off-topic praten
- als je een topic weer omhoog wilt halen kan je kort als reactie 'up' typen, doe dit echter niet vaker dan drie keer achter elkaar
- verder hebben sommige subfora of topics hun eigen regels
----------------------------------------------
Nog voor mijn collega winx-sites:
Ik zou het waarderen als jullie niet ook een (Nederlands) forum zouden maken. De discussies zullen waarschijnlijk over dezelfde onderwerpen gaan, dus kunnen ze beter op één forum gehouden worden.
Het is toegestaan een link naar je site op je profiel en in je onderschrift te zetten.
Ook kan je ons forum apart van de site linken. Buttons hiervoor staan in het topic 'Link ons forum' in het subforum 'Winxipedia'.
Als je je site wilt promoten kan dat in het 'officieel reclame topic' in het subforum 'Jouw Site'.
Groetjes,
Frederique
Laatst aangepast door Frederique op vr jun 03, 2011 7:00 pm; in totaal 9 keer bewerkt