Ik heb dus gezien dat er een aantal topics zijn gekomen die maar 1 vraag stellen en daar antwoord op vragen van iedereen.
Ik heb het over topics in de trend van:
- hoe voel jij je vandaag?
- wat voor weer is het bij jou?
- wat eet je vandaag op je brood?
- vertel hoeveel aliens je vandaag bent tegengekomen.
Het lijkt mij een beetje slordig als er te veel van dit soort topics komen.
Er is een doorgeefvraagtopic en hierin kan je al deze vragen stellen als je zou willen en dit kan je ook in het chattopic doen.
Ik wil dus afspreken dat ieder forumlid maximaal drie van dit soort topics mag openen. Als er meer komen worden deze topics verwijderd.
Ik wil ook niet hebben dat je als je al aan de drie topics zit om de dag een nieuw vraagtopic maakt en dan mij vraagt een van de oude te verwijderen. Zo blijf ik aan de gang. Als je nog meer vragen aan de andere leden hebt kan je deze stellen in het doorgeefvraagtopic en in het chattopic!
Ik heb het over topics in de trend van:
- hoe voel jij je vandaag?
- wat voor weer is het bij jou?
- wat eet je vandaag op je brood?
- vertel hoeveel aliens je vandaag bent tegengekomen.
Het lijkt mij een beetje slordig als er te veel van dit soort topics komen.
Er is een doorgeefvraagtopic en hierin kan je al deze vragen stellen als je zou willen en dit kan je ook in het chattopic doen.
Ik wil dus afspreken dat ieder forumlid maximaal drie van dit soort topics mag openen. Als er meer komen worden deze topics verwijderd.
Ik wil ook niet hebben dat je als je al aan de drie topics zit om de dag een nieuw vraagtopic maakt en dan mij vraagt een van de oude te verwijderen. Zo blijf ik aan de gang. Als je nog meer vragen aan de andere leden hebt kan je deze stellen in het doorgeefvraagtopic en in het chattopic!